... Podejmij wyzwanie Catheriny ...

Witajcie !

Dziś trochę inny wpis, bo bez moich prac, ale za to mam dla Was wyzwanie.

Podejmij wyzwanie Catheriny !



Jestem w trakcie tworzenia galerii w moim mieszkanku.
I co wymyśliłam ?
Galerię prac Quillingu o tematyce ślubnej.
Dlaczego?
Bo właśnie zbliża się data mojego Ślubu Kościelnego!



W galerii jak narazie znajduje się moja przyszła Księga Gości, którą niedawno pokazywałam na blogu oraz karteczka od Alicji z okazji mojego ślubu cywilnego w tamtym roku.



Co ma znajdować się w kolejnych trzech ramach ?
A to już wyzwanie dla Was !



Jeśli tylko masz ochotę zrobić dla mnie kartkę z okazji Ślubu z wykorzystaniem Quillingu będzie mi niezmiernie miło.

Jak ma wyglądać ?

technika: Quilling
wymiary ok. 14x14 cm
kolory: biały, ecru, srebrny - mile widziane odcienie perłowe ( można wybrać 1,2 lub 3)
napis: W Dniu Ślubu, 7.09.2013 - można dodać imiona: Katarzyna i Łukasz
Cała reszta do Waszej interpretacji !

Nie masz drukarki aby napisać napis ?
Nic straconego !

Jeśli chcesz możesz wykonać dla mnie samą kompozycje kwiatową.
Wytyczne:

technika: Quilling
wymiar ok. 13-13,5 x 13-13,5 cm
kolory: biały, ecru, srebrny - mile widziane odcienie perłowe ( można wybrać 1,2 lub 3)
Kompozycja i wygląd wedlug Waszego uznania !

Najładniejsza kartka i dwie kompozycje kwiatowe zajmą honorowe miejsca w ramach
i dodatkowo autorzy otrzymają ode mnie upominki ;)
Reszcie osób - jeśli będzie duże zainteresowanie również spróbuję się odwdzięczyć :)

Termin realizacji wyzwania :
31.08.2013

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania zapraszam na maila:
catherine.quilling@gmail.com

Czas start !


Komentarze

  1. Szkoda,ze nie potrafię robić takich kart:-( Ale bukiet z żywych kwiatów mogłabym dla Ciebie zrobić:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wrócę z urlopu biorę się do roboty mam nadzieję, że zdążę :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O a tak się składa, że obecnie ja planuję własny ślub :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...