... Weihnachtskarte ... VI i VII ...

Witajcie dziewczęta,
dziś mam dla Was dwie karteczki, prawie siostrzane.
Pierwsza z nich poleciała nie dawno do Patrycji z bloga Meine Kleine Welt miałam dla Niej polską przyprawę do pierniczków dlatego postanowiłam świątecznie obdarować Ją jeszcze kartką i wysłałam świąteczną paczuszkę.
Kartka dotarła, czego dowodem są zdjęcia na blogu Patrycji więc i ja Wam pokazuję:




Druga z karteczek to zamówienie już niemieckie.
Miała być podobna do pierwszej , przy czym miała mieć dwu kolorowe liście, czerwoną świeczkę i złoty płomień...
Klient Nasz Pan i powstała taka kartka:







A nie pisałam, że siostrzane karteczki ?
Mam nadzieję, że i Wam się podobają.
Buźka !


Komentarze

  1. I just love this floral arrangement!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podobają, może tak dla odmiany zrobisz coś brzydkiego? :D bo robię się monotematyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają??? Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :)
    W nagrode niedlugo kolejna kartka hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie łądne, ale pierwsza wersja ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Najszczersze życzenia.
    Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,
    Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,
    Abyś znalazła dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,
    Świąt które, dadzą Ci trochę radości i odpoczynku,
    A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,
    Aby był dużo lepszy od obecnego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...