Złota Dea w wyzwaniu DeaArt : Zamknięte w ramce ...

Witajcie,



dzis szybciutko i króciutko. Przegladając blogi zauwazyłam, że na blogu DeaArt zostały ogłoszone wyniki wyzwania: Zamknięte w ramce, w którym brałam udział z pracą poniżej :



Ku mojemu zaskoczeniu Zdobyłam Złotą Deę i nagrode do wykorzystania w sklepie DeaArt !

Jest mi niezmiernie miło, że moja praca została wybrana.
Jak wspomniałam w którymś poście trzeba zaczać pokozywać szerzej Quilling i zachęcać wszystkich do kręcenia !
To bardzo miłe i powiem szczerze, że nie spodziewałam się takiej decyzji.



Jeszcze raz dziekuję i gratuluję Gabi, ktora zdobyła Perłową Deę 

Buźka !

Komentarze

  1. Piękny quilling, nadaje uroku karteczce:) Podziwiam i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam twoje karteczki i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Nie dziwne, że wygrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne!! Zapraszam na mój nowy blog: http://cudny-quilling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z rewizytą i gratulacjami :)
    Karteczka cudna, to i nagroda się należała... dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Wygrana zasłużona! Podziwiam Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...