Wyzwanie - Finał !

Witajcie !




Nadszedł czas na ogłoszenie wyników wyzwania ślubnego.
Bardzo dziękuję za nadesłane kartki, wszystkie są śliczne i bardzo mi sie podobają !
Myślę, że każda znajdzie swoje miejsce w ramie, a jeśli nie w ramie to w mojej pracowni na honorowym miejscu :)

Nadesłane prace :


Rozpoznajecie ?

Poniżej również karteczka od Alicji


Wszystkie kartki są bardzo ładne, dlatego każda z Was otrzyma ode mnie drobiazg ;)
Wasze adresy mam, także czekajcie cierpliwie,
paczki będą wysyłane powoli, sukcesywnie,
jak tylko moja sytuacja poślubna unormuje się hihi ;)

Buźka !


Komentarze

  1. Też bym chciała takie karteczki dostać :)

    I w końcu mogę wstawić moją na bloga :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki a ja się nie wyrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te kartki, takie dopracowane...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z dziewczynami, wszystkie kartki to arcydzieła :-)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję ślub dopiero za 2 lata, ale myślę bardzo dużo o takich zaproszeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi ogromnie, że moja kartka się spodobała i została tak wyróżniona. Radość mam podwójną z tego, bo sprawiłam komuś przyjemność, a ja przez to dostałam skrzydeł i zdecydowałam się założyć własny blog z moimi frywolitkami i kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś cudowna niespodzianka pocztą do mnie doszła. Jestem mile zaskoczona i zszokowana ilością przydasiów, które otrzymała. Przy przeglądaniu tego prezentu, z moimi córkami - achów, ochów i łaałów nie było końca, tylko mój mąż dziwnie na nas patrzył. Takich śliczności w życiu się nie spodziewałam. Szkoda tylko, że czasu mi dziś zabrakło, żeby coś z tego stworzyć, bo parę pomysłów już się po głowie snuje, no ale jeszcze zawsze mogę dziś choć zacząć. :)) Ogromne podziękowania przesyłam i nie wiem jak się odwzdzięczę. Może jakąś frywolitką? Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...