... pastele ...




Witajcie,
dawno nie robiłam kartek w pastelach, chodzi mi tutaj o kolor różowy i jasny beż. ciągle tylko brązy i brązy. Koleżanka poprosiła mnie o przygotowanie kilku kartek dla jej znajomych więc postawiłam na różnorodność i obok brązów zagościły właśnie pastele.
Wbrew pozorom podkład na kartce poniżej w tzw. prążki jest biały a nie beżowy - taki odcień białego hihi, ale bardzo ładnie komponuje się z kolorem lisków i zawijasków.

zum geburtstag kartka urodzinowa quilling







Buźka !

Komentarze

  1. Adorable card, so elegant as always!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ....potrafisz cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuudne! nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, subtelna, delikatna...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kartki, takie małe arcydzieła sztuki.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie z niecierpliwością czekam na kartki świąteczne w Twoim wydaniu :)
    Pamiętam zeszłoroczne - i chcę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i deliktana jak wszystkie :) Otagowałam Cię i wyróżniłam :) zapraszam po przypinke i pytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te Twoje kartki.......czekam na jakąś galerie świąteczną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie są piękne *.*
    Masz ogromny talent <3


    I ogólnie to podoba mi się Twój blog, może zaobserwujemy .? :)
    Zapraszam do mnie <3
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są Twoje karteczki takie delikatne i inne niż wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...