... Quillingowe serce ...

Witajcie,

quilling heart, quilling serce, quilling kartka


dziś kolejna kartka z serii sercowych. Tym razem urodzinowa, ciekawa jestem czy dana osoba obchodzi urodziny w Walentynki czy może też kartka ofiarowana jest z wielkiej miłości ...



Pracę zgłaszam na wyzwanie w Paperii, tak mnie coś naszło na wyzwania ostatnio a i Quilling trzeba promować i zachęcać wszystkich do kręcenia !

Kartka tym razem wykonana na 
grubym papierze 250 g srebrnym perłowym
wykrojnik kwadrat z ornamentem
serce, kwiaty- quilling
napis niemiecki : W dniu 30 Urodzin
pół perełki





Pozdrawiam serdecznie !



Komentarze

  1. Yyyyy to dla mnie? Już? Tak szybko? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wyszła ekstra,Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, i na urodziny i na Walentynki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. It´s adorable Katarzyna !! Love each detail!!! Amazing job!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Quillingowe kartki zawsze mnie zachwycają! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paperii! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo cenię wszystkie Twoje prace, są one dla mnie inspiracją i mam nadzieję, że kiedyś dojdę do takiej perfekcji.
    Wiem, że może to mało, ale postanowiłam Cię wyróżnić na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...