... W Dniu Urodzin ...

Witajcie,


kartka urodzinowa quilling


dziś mam dla Was karteczkę z okazji Urodzin. Tak się składa, że i dziś ja obchodzę swoje urodziny, ale kartka nie jest przeznaczona dla mnie. Chociaż może i dla siebie powinnam taką zrobić ? Nie byłoby to samolubne ? hihi



Karteczka na zamówienie dla mojej koleżanki. 
Baza papier wizytowy,
papier tłoczony
ramka koło
ozdobny tag
kwiaty i zawijasy Quilling
Napis  W Dniu Urodzin
czerwone perełki






Tak się składa, że w DeaArt organizowane jest wyzwanie Zamknięte w ramce i właśnie tam chciałam zgłosic moją pracę :)



Buźka !



Komentarze

  1. I know, I already told you, but your design is wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia, szczęścia i słodyczy
    W Dniu Urodzin
    Basia życzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card!
    I loved the colors!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego,kartka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kompozycja, śliczna karteczka :)) Dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kontrast. Najcudniejsze te pączki kwiatów: mistrzostwo!!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała quillingowa oprawa... dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka:) Niezwykle precyzyjna:)
    Delikatna i bardzo elegancka:)
    Mogłabym taką dostać na urodziny;)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna ta kartka i strasznie pracochłonna

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, eteryczna praca! Zagłosowałam na nią :)
    P.S. Czy zdradzisz mi jak się te cudne kwiatki-stokrotki robi? Bo strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez na nia glosowalam, jest najladniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki dziewczyny, jesteście super !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...