... Candy - podsumowanie i wyniki ...

Witajcie,

bardzo przepraszam za opóźnienie w ogloszeniu wyników, ale miałam wyjazd do Polski i niestwty nie mogłam wcześniej ich ogłosić. 
Bardzo dziękuję wszystkim za udział w candy!

Wraz z moja siostrą z bloga life style scrapbook bo burzliwych rozmowach wybrałyśmy:

 "DLA CIEBIE" - gdyż jest to najbardziej neutralny i przepiękny zwrot, który można dodać na każdą okazję. Ale nie tylko okazje jest to tak piękne określenie że nawet bez okazji idealnie pasuje, W napisie DLA CIEBIE jest niezliczenie wiele oznaczeń, aż dziw że taki zwrot zawiera tak dużo i tak dużo może dać innej osobie:)

a właścicielem tego komentarza jest :
Iskierka z bloga: bliskie duszy i sercu

Seredecznie gratuluję i proszę o przesłanie na maila adresu do wysyłki.

A wszystkich, którzy szczęście nie sprzyjało zapraszam na moje drugie candy na blogu : Simple life of Catherine


Komentarze

  1. Gratuluję Iskierko i życzę wszystkim powodzenia w drugim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Iskierko napisałaś, też bym cię wyróżniła, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję Iskierce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrałam...oj jestem w szoku. Dziękuję za tak wspaniała wyróżnienie jakim jest wybrania właśnie mojej wypowiedzi, oraz Wam Dziewczyny za gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki za zabawe - blisko bylo :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Iskierki:-) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...