... wymiana z czekoladą...

Muszę nadrobić nieco zaległości spowodowanych wyjazdem, mam nadzieję, że wszystko mi się uda.

Jakiś czas temu wzięłam udział w wymianie czekoladowej u Modraka.
Moją parą wymiankową stała się Ania z bloga z wiatrem i pod wiatr.
Obowiązkowa w wymianie była czekolada a reszta według naszego uznania.

I tak oto co podarowałam Ani:

- kartka w brązach i pomarańczu- taki kolor dodatkowy zadeklarowała Ania
- ozdobiona quillingiem ramka w kształcie serca ( taką ramkę można wygrać na moim candy na blogu Simple life of Catherine )
- ramka na zdjęcia zrobiona z passe partout i ozdobiona quillingiem
- mała literka A drewniana ozdobiona quillingiem
- całe mnóstwo kwiatków quillingowych, z których Ania ma stworzyć swoją kartkę
- dużo przydasi i bazy do zrobienia karteczki a może dwóch
- krem czekoladowy
-maska czekoladowa
- 3 nadziewane czekolady
- cukierki lodowe

:)








A oto co Ania przygotowala dla mnie :
(zdjęcia z bloga Ani, mam nadzieję, że mi wybaczy ;) ja nadal po powrocie nie mam czasu na zrobienie zdjęć :( )



Od Ani otrzymałam:

słodka karteczka z motto
- papeterię ozdobiona czekoladowym serduszkiem - jest śliczna
- kawowe świeczki
- filcowa broszka kwiat i bransoletka
- nici, guziki, mulinę itp.
- sowia przywieszka ( do kluczy jak znalazł :D)
- dwa woreczki na skarby wyszywane koralikami - śliczne
- wielka czekolada nadziewana
- mnóstwo cukierków
- kawusię, kanapeczkę

Wszystko śliczne :)

wymiankę uważam za udaną i oby takich więcej !

A już niebawem więcej zdjęć moich prezentów dla Ani :)
a tymczasem zapraszam na candy : Simple life of Catherine
!



Komentarze

  1. Dzis miałam wielką potrzebę nadprogramowej pozytywnej energii i jedna czekolada zniknęła, zanim zdążyłam poczęstować nią resztę familii. ^^ Dziękuję, Kasiu, za tę moc czekoladowej radości. =*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz moje 3 czekolady za twoja jedna wielka hihi :D Ja równiez dziekuję ci za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...