... prezentów moc ...

Dziś chciałabym Wam pokazać z bliska prezenty, które przygotowałam dla Ani, mojej pary w wymiance czekoladowej.
Była to m.in. kartka w kolorach brązu i pomarańczu:
kartka quilling scrapbooking

cards quilling flowers




Ramka na zdjęcia zrobiona z passe partout

passe partout quilling ramka






Drewniana ramka na zdjęcia w kształcie serca ozdobiona delikatnie quillingiem

ozdobiona ramka na zdjęcia quilling



Oraz mała drewniana ozdobiona literka A





Uff koniec :)

Podoba ci się ramka serduszko ? chcesz mieć takie ?
Zapraszam na candy na moim drugim blogu:
Simple life of Catherine

:)

Komentarze

  1. Ale piękne prezenty przygotowałaś :) aż normalnie zazdroszczę, że nie wzięłam udziału w wymiance :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mozesz wziąźć udzial w moim drugim candy na blogu simple life... tam również do wygrania ramka serduszkowa i inne rzeczy :)

      Usuń
  2. Śliczne prezenty, ramka- serduszko jest cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty, ramka- serduszko jest cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na candy w simple life - moj drugi blog i ramka do wygrania :)

      Usuń
  4. Świetne prace - szczególnie urzekła mnie karteczka w barwach jesieni i z różowymi kwiatuszkami - przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w realu wszystko jeszcze piękniejsze - macie moje słowo. ^^ Nie mogę się zdecydować, które zdjęcia zasługują na tak piękną oprawę. Literka ozdobi pudełko, które spróbuję machnąć decu. Na karteczki zaś będę się gapić bez końca i nie oddam ich nikomu za żadne skarby. Schowam je w pudełeczku ozdobionym literką. Do karteczek zrobiłam już napisy, więc niedługo powstaną moje pierwsze kartki ozdobione quillingowymi cudami. Kasia to moc i źródło inspiracji. =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wszystko ci się podoba :)
      Oczywiście czekam na Twoje karteczkowe prace, jestem ciekawa efektu :)

      Usuń
  6. Ps. Kasiu jeśli masz ochotę to zapraszam Cię na mojego bloga po wyróżnienie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no bomba ;) a kiedy na urlopik ???? buziam cmok cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urlopik mam cały czas hihi ;) A tak serio to Polska juz 28-29 październik hihi :D

      Usuń
  8. Jeszcze troche a zaczne cie zanudzać swoimi zachwytami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ śliczności:)Będę tu często:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne rzeczy. Śliczna zawieszka :). Przyglądam się i jestem ciekawa jak powstały te różowe kwiatki. Widać że w środku krótsze paski a na brzegu dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam e-mail do Ciebie.(catherine.quilling@gmail.com) jeśli nie masz czasu, bądź chęci odpisać- zrozumiem. Daj tylko znać co postanowiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chabrowa Panienka- chyba ten mail od ciebie nie doszedł bo nic nowego nie dotałam. Jeśli możesz napisz jeszcze raz :)

      Usuń
    2. już wysyłam :) może wleciał do spamu?

      Usuń
  12. Świetne prace! Ale najbardziej urzekły mnie rameczki:) Wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Die selbstgemachten Blümchen begeistern mit sehr. Ganz traumhaft und aufwändig gemacht.
    RESPEKT.

    Danke für den Besuch und den Kommentar in meinem Blog.
    Liebe Grüße Gisela

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...