...Mała wyprzedaż i różowy misz-masz ...

Witam serdecznie !

Na początku chciałabym Was zaprosić do mojego mini sklepiku na Wyprzedaż !
Oferuję papiery, bazy, dziurkacze a wkrótce dużo więcej !
Sklepik znajdziecie w zakładce Moja Wyprzedaż  :



A teraz karteczka, którą robiłam dosłownie rok czasu :) Najpierw po przyklejeniu bazy i ozdobnych elementów odłożyłam ją na dno szuflady, aby w tym roku wyciągnąć ją i dokończyć, zachęcona słowami znajomej, iż Niemcy lubią misz masz i przepych. Sama prawda, kartka poszła na drugi dzień ;)







Buźka !

Komentarze

  1. U nas też by poszła :-))) Może i przepych,ale dzięki delikatnej kolorystyce jest on zrównoważony :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepych, ale bardzo elegancki, jak wszystkie Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię taki przepych, masz wyczucie jest dużo, ładnie ale nie kiczowato, pięknie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, bardzo mi się podoba zestaw kolorystyczny. Ogromne uznanie dla umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest! Ja tu nie widzę kiczu, myślę, że u nas też szybko by się sprzedała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna! Masz wielki talent! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 4! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the outstanding work!

    Also visit my blog post - Lustige Geburtstagsgedichte

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...