... Trochę pasteli ...

Witajcie,



to że mnie nie ma zbyt często na tym blogu, nie znaczy że nic nie robię.
Karteczki tworzone sa na bieżąco w kolejności zamówień, wszystko idzie pełną parą.



Dziś do pokazania karteczka pastelowa.
Zaczynałam ją robic z czystą ciekawością, czy mi wyjdzie, gdyż w pierwszym momencie nie była ona zamówiona. Chciałam sprawdzić jak pastelowe papiery sprawdzą się w roli baz. 



Moim zdaniem wyszło bardzo fajnie, papier jak najbardziej na plus, z tym że trzeba pamiętać o bardzo bardzo cienkiej warstwie kleju :)

Miłego oglądania efektów.







Chciałam również Was poinformować, że biorę udział w konkursie na Blog Roku 2012. Już niedługo rozpocznie się głosowanie sms na wybrane blogi, wówczas opublikuję tutaj numer na który trzeba wysłać wiadomość wraz z treścią - oddającą głos na mój blog. 
Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wsparli mój blog Waszymi głosami.
Link do mojego zgłoszenia znajduje się na pasku bocznym

Buźka !

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...