...Ślubnie w Walentynki...

Witajcie,



zbliżają się Walentynki, a ja zostałam poproszona o zrobienie dwóch kartek ślubnych i jednej urodzinowej właśnie o tematyce Walentynek. Nie wiem dokładnie, czy ślub będzie odbywał się w Walentynki czy przed albo i po nich, ale w każdym razie postanowiłam sprostać zadaniu i tak poniżej pierwsza karteczka.

Baza- papier perłowy biały
wykrojnik kwadrat z ornamentem
Serce i kwiaty - Quilling
do tego kilka perełek i napis, który w polskim rozumieniu znaczy : W Dniu Ślubu.

quilling walentynki


kartka walentynkowa quilling





Buźka !

Komentarze

  1. Pierwsza wyszła cudnie !! Już nie mogę się doczekać kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiałam Twoje paseczki, przyklejone jak za pomocą jakiejś maszyny, idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszyna to moje paluszki i ... tajemnica hihi :D
      Bużka !

      Usuń
  3. Przepiękna! Idealna na dwie okazje: ślub i Walentynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nazwijały się tu palce, nazwijały. Nie mogę się nadziwić perfekcji tych drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam przecudne prace pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Chętnie bym kogoś taką obdarowała, ale typowo na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cała ta papieroplastyka to szajs i nic więcej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...